onsdag 9 april 2008

Träffade fotografen igår


Igår träffade vi fotografen som ska föreviga vår dag i bilder.
Jag måste erkänna att jag varit lite nervös inför vad han kan åstakomma och hur pass duktig han är. Han är ju ingen proffsfotograf utan mer en amatörfotograf som har foto som ett mycket stort intresse.
Men jag tror vi har träffa helt rätt man för jobbet. Han har fotat bröllop tidigare och hade själv fler uppslag som jag gillade. :-) Vi visade några sidor på nätet med bilder som vi (läs: JAG för jag har minsann lusläst så mycket jag kan på nätet de sista månaderna) fastnat för som ger bilderna det där lilla extra. Han hade själv ett par sidor med fina bilder och..... JA jag är ÖVERTYGAD om att vi kommer få det vi vill ha och mer därutöver.
Dessutom ville han gärna vara med i början av festen för att fota där med ... så.... JAG ÄR LYCKLIG idag. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad för din skull!

Sara sa...

Åh vad roligt att det känns bra! :-)