onsdag 16 april 2008

Nedräkning

Låt mig informera er:
Idag är det bara 52 dagar kvar! Can you belive it?

Under dessa 52dagar så ska jag hinna med ett 75/85års-kalas, Min J´s 36års-födelsedag, ett 90-årskalas, svägerskans 33års-kalas, inskolning på Lekis, Lönesamtal, Resa till Mallis i 6 dagar, en 40-årsskiva, Färga håret innan dagen D, Förlovningsdag den 25maj..... mm....

.... därutöver tillkommer bröllopsbestyren.....
.... och lite vardagsbestyr som tvättning,diskning, duchning och så.....
..... självklart ska jag ju också jobba, vara mamma och en darling wife too be...

Ljuspartyt det glömde jag! Det ska också hinnas med inom de 52 dagarna.

Dessutom har jag idag spånat lite inför Vardagsrumsrenoveringen hemma. Har relativt klart för mig hur det ska bli. Beghövs bara en samarbetsvillig J samt lite färg och tapeter...... Sen: KLART!

Jag stressad?? Neeej...inte då! ;-)

3 kommentarer:

Petra sa...

Jag blev stressad bara av att läsa detta, haha! =D

Sara sa...

Wow! Du e en superkvinna!!!! :-)

Anonym sa...

Men du....relaxa lite oxå...man ska njuta av förberedelserna...annars minns du dem bara som ett enda virrvarv.