onsdag 16 april 2008

Ljusparty


Igår var jag på ljusparty. Mysigt.
Tyvärr hade någon glömt medddela mig att det krävdes kontant betalning på plats. *hm* Men 2 små inköp blev det dock. Det blev en förpackning med 12 ljus för 140spänn (!) Jag hoppas de motsvarar vad de utger sig för att vara. Jag valde lukterna Jordgubb/Smultron samt Sockerdricka. Det andra inköpet blev en spray som sprayas på sängkläderna för fräch doft samt en lugnande effekt vid sömn. Ja...jag blev lite nyfiken helt enkelt. Kanske kan den hjälpa vid monsterdrömmar :-) Skämt och sido så har jag läst att den har givit goda resultat framförallt till sk "bokstavsbarn" . Så då borde den ju fungera på ett lugnande vis.

I övrigt har jag sovit som Prinsessan på ärtan inatt. Vaknat vid minsta lilla... *gäsp* Jag är inte van att sova utan J.....

2 kommentarer:

Petra sa...

Vad kostar den där sprayen och vart beställer jag den???

Petra sa...

Har för mig att vi inte bor riktigt nära varandra bara, hihi =) Men vet du vart jag ska vända mig om jag vill ha ljusparty själv? Lät så mysigt!