måndag 14 april 2008

Svensexan

Nu är det över! Och han är gladeligen hemma i samma skicka som de tog honom :-) Möjligen något tröttare.
Tyvärr fick jag inte följa med som en liten mus i ett hörn utan enbart höra helgen återberättas. Kanske lika bra det................
J är jättenöjd och är verkligen glad över att så många kunde vara med, ca 25 grabbar. Först var det buss en bit tilslammans med en ölkasse samt 40 skolbarn. Efter lite tumult med några A-lagare som ansåg sig vilja ha hans kasse så fortsatte resan i bil tillsammans med en del av gänget. Slutdestinationen blev Åre där han både fick fästa sig i vajrar högt högt upp och svinga sig utför raviner och berg... *hua*... och bada på Holiday Club enbart iförd mankini (bilden är lånad från http://www.coolstuff.se/). Kan omöjligt se mig älskligen i denna utstyrsel! :-)Förutom det så fick de även tillfälle att på Bygget alla tillsammans 80-tasl dansa i en ring där en och en göra några schysta mooves mitt i ringen. *måtte det aldrig hända igen* :-)
En välplanerad och rolig helg!

Nu väntar bara min.... möhippa.... hoppas jag :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det blev en ändring, känns bäst, men man är väl "tokig" egentliegn ;-)De nya kostar 10 kr/asken och är beställda på http://www.simsalabim-wedding.se

Sara sa...

Oh my, han blev borta hela helgen antar jag?!? Vilken fantastisk svensexa! Ska bli spännande att höra hur din möhippa blir, säkerligen lika fantastisk den!!!

Petra sa...

Hahahaha!!! Vad synd att han inte fick behålla mankinin till er smekmånad.. *asg*
Grrrr! Sexy....