fredag 11 april 2008

Svensexa



Nu är det på G. Idag efter jobbet står de redo för att röva bort min M2B. Jag är säker på att de kommer att få roligt. :-) Jag har varit delvis delaktig iom att jag fått uppdraget: Packa väska!

Han har sina föraningar och har under veckan fått anonyma brev som triggat upp nerverna lite. Själv sitter han i utbildning hela dagen idag men så vitt jag har förstått så ska grabbarna en efter en den sista halvtimmen göra sig sedd utav honom från där han sitter. Utbildningsledaren är såklart införstådd med detta. Därefter bär det iväg till oanade höjder och känner jag de här grabbarna rätt (vilket jag gör!) så blir det en och annan mer eller mindre nämnvärd skandal. Åh, jag skulle vilja vara en liten mus i ett hörn....... :-)

(undrar du varför den lilla tröjan finns med? Det gör jag med. Men den är omöjlig att få bort. Sorry!)

1 kommentar:

Petra sa...

Hehe! Cool tisha! Vart köper man dem?