måndag 14 april 2008

Kloona mig!

Den kommande veckan ser jag fram emot med blandade känslor. *rynkar näsan* J är "utomstads" 3 av veckans 5 arbetsdagar dvs ingen hjälp av honom. Simskloan fortsätter varje dag mellan 17.30 och 18.30. Idag har dessutom Dottern gympa, I morgon är jag medbjuden på Ljusparty (och NEJ jag tänker inte tacka nej till det) och på torsdag börjar vårt kvartalsmöte här på jobbet SAMTIDIGT som tanken är att jag ska hämta barnen på dagis. Kvartalsmötet pågår "tills vi är klara"... *hm*... ospecificerat oklart! Tur vi blir bjudna på mat iaf. J kommer inte hem förrän på torsdagkväll lagomt till nattningen.
Men puzzel har vi ju lagt allihopa.... och med tiden lär man sig och ALLT är möjligt. Även de puzzelbitar som inte riktigt passar - passar slutligen utmärkt om man bara ger de ett litet extra tryck. Ibland kan även en puzzelbit från ett annat puzzel passa in.... ALLT ÄR MÖJJLIGT!
Ett samtal med min mamma och veckans problem blev lösta. Svägerskan får nog också hoppa in en dag... samt min faster .... :-)

Men finns det någon gratis "prova-på-klooning" så Please call me. I´ll be there in a minute! För jag hatar att behöva ta in extrastyrkorna på vardagar.

1 kommentar:

Sara sa...

Hektisk vecka kära du! Ta hand om dig o kör inte slut på dig...
kramar!!!