tisdag 27 maj 2008

Vigselprogram

Svårt att jobba nu... :-) All "ledig" tid här på jobbet går åt till dessa bröllopsbestyr. :-) (Även tid då jag borde jobba men som jag helt enkelt prioriterar bort. Jag går på magkänslan)
Starwoman ( www.starwoman.blogg.se) har gjort gudomliga vigselprogram och jag har snott hennes idé litegrann. Jag har klurat lite på hur jag skulle göra mina vigselprogram - hur jag skulle vika och så - men när jag såg hennes så var saken klar. Men jag har lagt till en liten "ficka" som jag så gärna vill ha med.

Jag hade tänkt att inte visa nåt av det här innan bröllopet och en del av mig säger fortfarande det. Men samtidigt så vill jag så gärna dela med mig - NU.... så ja vet inte.... men först måste jag fota alltihopa så ni får nog hålla er till tåls en liten stund till iallafall. :-)

1 kommentar:

Sara sa...

Oh my! Snart är det dax. Jag börjar bli nervös jag med. När på dagen ska jag tänka lite extra på dig/er? Tänk om jag kunde få vara med och kika?! Du kan väl maila över lite bilder förresten?! Jag vill så gärna se!!!
Jag ska återkoppla i min blogg från Rom-resan. Den var fantastisk på alla vis. Har haft härliga dagar med mor och syster. :-)
Nu måste jag hem. Men du, jag tror att ditt/ert bröllop kommer att bli HELT fantastiskt!!! Du har verkligen gjort ett kanonjobb inför detta. Kanske du vill vara min weddingplanner sen?! ;-)

Kramar!!!
//Sara