måndag 26 maj 2008

ARG! och GLAD!

Försökte mig på Give awayserna i fredagskväll..... Går inte! Det papper jag tänkt använda är för styvt så det spricker. Skitfult! Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.... :-(

I helgen inhandlades all alkohol - i Tallin :-) Billigt, billigare, billigast! :-D
Tydligen så har J kommit över en kostym till vår son. Hela kittet (byxor, väst, kavaj, skjorta, slips) för 450 svenska riksdaler. Jag hoppas det passar (?!) annars kvarstår sökandet efter en väst till honom.

Idag ska jag, barnen och min mor på shoppingtur. Det är en del detaljer som behöver införskaffas och idag är en passande dag.
Jag ska även ringa prällen för att boka in en tid med honom. Hur tänker dom? Att man ska vara anträffbar från ena dagen till den andra bara för att det passar dom?! Nu är det inte ens 2 veckor kvar och vi har fullt upp redan som det är nu! Va va va....!!!! Alltså... framtidsförhållning är ett måste i en fungerande planering!
Måste även kontakta bageriet för beställning av tårtorna. Det blir helvita tårtor med vita rosor och ett antal vita rosor som dekoration. Sedan dekoreras dom med silverpärlor och en någon rosett i vår temafärg råsa. Låter bra? Jag är väldigt nöjd över att tårtbeslutet kom naturligt och inte alls behövdes övervägas :-)

Shit - det börjar närma sig med stormsteg nu!

Inga kommentarer: