tisdag 11 mars 2008

P.S I love you


Under sportlovsveckan läste jag P.S I love you. Boken alltså. Gryyymt bra!
Slutade inte som jag trodde men den slutade bra ändå. Det är nästan lite kusligt att engagera sig så i en bok. Handlingen blir lixom levande. Som om de var mina vänner ... personerna i boken. (psyket nästa!)
Vi måste få till så vi kan se den på bio. Vore riktigt skoj. Inget J skulle välja men jag kan väl få välja och han bara följa med. :-)
Tyvärr läste jag om filmen och såg trailern... *rynkar näsan*... verkar inte lika bra som boken... men jag HOPPAS! Böcker kan ju ge en så fint målad bild i hjärnan på den läsande... och i film måste ju vissa saker ändras för att passa där.
Men.....Jag hoppas den är bra. Jag hoppas det!
Någon som sett den?

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha =P
jag menar att jag först var sjukskriven sen gick jag över på havandeskapsersättning din lilla
besserwisser!!
Föresten filmen är bra och sorlig så ta med näsdukar.
/Johanna

mamma mitt i livet sa...

Den måste jag ju se!! Se om jag kan hitta den i kväll!

Anonym sa...

Har hört att den ska vara grymt bra, men det är alltid lite lurigt när man läst boken först. =)

Sara sa...

Har läst boken jag med för några år sedan, o den är grymt bra! Syrran var på bion och hon blev besviken för filmen var inte alls som boken... så jag vet inte om jag vill se den... :-(