fredag 14 mars 2008

Badäventyret - here I come!

I morgon hoppar man i en av de 3 nyinköpta bikinisarna och beger sig som tvåbarnsmamma till äventyrsbadet.
I provrummets spegel syndes en del defekter som tillkommit med åren ???
Jag som inte tränar en enda sekund (förutom shoppingturerna emellanåt) och äter god mat med feta såser och godis och en massa slisk - Hur kan det komma sig lixom??? Kan man reklamera jorden för vad den åstakommit.
För inte har jag gjort det med flit iaf. Det är en sak som är säker.

Men - Jag är en FRÄCH 2barnsmamma! :-) Och snart e jag gift...... ;-)

Trevlig fredag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen och gnäll när du fått fyra! ;-)
(Och varit gift två ggr...*asg*)
Puss på dig!

Anonym sa...

Det är en MASSA pill inför ett bröllop, men jag tycker att det är skoj :-) Vilken kul idé med askar i trekantsformat, askarna jag har på bild kommer jag inte igår så på rakarm vart de är ifrån, har länken hemma, men jag kan återkomma om du vill, de hade en MASSA olika askar! Kram!

Anonym sa...

Organzapåsarna köpte jag av en tjej på Bröllopstorget för 100 kr för 45 st, så jag tyckte det var helt ok, så jag har inte sytt dem själv ;-)

Anonym sa...

Tycker du? Själv stör jag mig på att det är halvfärdigt (ska lägga nytt golv och bygga burspråk bla) samt att det är så trångt för sex pers! Men men, det kunde varit värre förstås. Kram på dig!

Anonym sa...

Snygga bh´ar? Jaa, vi har en underklädes-affär inne i stan som säljer Camilla Thulins och de är utan tvekan bäst! Men man måste ju kunna beställa dem över nätet med. Vart vet jag dock inte.