tisdag 11 mars 2008

Prinsesskjol till påskkärringen

Jag måste bara få rekomendera er att kolla in följande sida: http://www.sytt.blogg.se/. Två mammor som bloggar om sitt syintresse och visar vad de skapar. De säljer även sina grejor på http://www.vurm.se/.

En sån här kjol skulle jag vilja ge mig på... till våran lilla påskkärring. Kanske skulle jag kunna inhandla tyget på söndag då tyget till Värdinnan samt Tärnans klänningar ska inhandlas. *jippi*

Kanske visar jag resultatet här i bloggen... kanske inte... :-)

4 kommentarer:

mamma mitt i livet sa...

Hej gumsan!! Om du syr den klänningen så kommer jag bocka o buga för din kreativitet hela livet!

Mamma sa...

*skrattar*
DU tror mig inte.....

Jaja... men jag lovade ju inget! ;-)

Anonym sa...

Har varit inne på deras sida femtielva gånger sedan du tipsade om den igår. Ääääääälskar allt de gör! Skulle aldrig i helvete få för mig att sy, men oj vad här ska handlas! Tack darling! =)

Sara sa...

Är du kreativitetens moder?!? Ja ta mig tusan om du syr en sån kjol!!! Jag är imponerad till tusen. Jag vill oxå va kreativ!