tisdag 11 mars 2008

Litet test

Hittade denna och tyckte den verkade lite kul!

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlistan.
Har du kysst nummer 7? *skrattar* Åh nej. Har aldig ens mött människan. Det är en jättebra kompis från Familjeliv....
Har du träffat nr 9 i veckan? Japp, det är min svägerska och vi har fjällsemestrat en hel vecka.
Älskar du nr 10? Älskar och älskar... ja kankse... det är min andra svägerska så på nåt vis älskar jag nog henne.
Är nr 11 en sötnos? *hm* en kvinnlig arbetskollega.... njä, inget kap precis.
Är nummer 15 din bästis? Ja faktiskt! En tjej som står min mycket nära!
Har nr 16 gått i samma klass som du? Nej nej, Tjejen ovans man... ett par år äldre än mig.
Brukar du hänga med nummer 19? Hänga och hänga... hehe... Svärfar!
Är nr 20 bra? Mina svärföräldrar... Mycket bra!
Gillar du nummer 26? Gillar... jag har "kilat stadigt" med honom under en väldigt kort period strax efter gymnasiet. Har ingen aning om vad han gör nu. Varför har jag kvar hans nummer?????
Vet du om nr 31 har ett förhållande? Min lillebror. Han är sambo med gulliga Hanna.

(Hör av dig om du gör testet så kollar jag in din lista!)

2 kommentarer:

mamma mitt i livet sa...

Jag har gjort testen i min familjelivsblogg :-)

Anonym sa...

Måste jag göra sen. =)