måndag 10 november 2008

Stickholm i mitt hjärta?

Sitter på jobbet nu och går igenom alla mail...bara ett par hundra sådär. Och det är bara de senaste veckorna....... :-)

Stockholmshelgen har varit bra. Det är skönt att komma iväg..... och kaos när man är där. Men ett kaos som ändå är uppskattat och roligt. Men sedan är det skönt att komma hem med - ännu skönare! Uppskattar vår hustomt. Så barnen kan springa av sig utomhus inte gå oss på nerverna innomhus. :-) Uppskattar även vår livsstil. Tunnelbana, tvärbana, bussaroch stressen.... nä, vi är nog inte männsikor av det slaget. Kanske som ett par utan barn men som familj... nä. Men skönt att kunna ha möjligheten till det när vi vill och sedan komma hem och må så där bra som vi gör hemma. Men samtidigt så kan jag se tillbka på den tid då jag under en period bodde i stockholm och jobbade på Lidingö. Det är en charm med det också..... och ett helt annat liv innan barnen kom.

Nu kurrar magen efter frukost. Dags för fm-fika.

FL-Anna: Jag har ringt och skrivit i din facebook..... Snälla hör av dig!

1 kommentar:

Anna sa...

Hej, hittade hit via Gizsmolina :.-) Ser att du också är nygift, det är jag också :-) det är så härligt. Kika gärna in hos mig om du är nyfiken, kramar Anna