tisdag 18 november 2008

Julklapp från jobbet

Jag behöver er hjälp.

Det är dags att börja fundera över julklappar till de anställda. Det ska var nåt som passar alla - åldrarna från 24år till 65år. Kvinna som man. Olika personligheter och olika intressen. Inte lätt! :-/

Men vad har ni fått av er chef/ert jobb tidigare år?

Jag tar tacksamt emot era förslag.
Ett par år tillbaka har vi anställda fått en sån här (nedan) . Mycket tacksamma har vi varit då denna är ett måste att inhandla till jul. Men det skadar ju inte att vidga sina vyer.

2 kommentarer:

Sara sa...

Vi har fått salladsskål från Designhouse of Sthlm, muggar från samma ställe, bok/filt/skiva/choklad i ett å samma paket bland annat. Förutom det har vi fått hemska presenter med företagets logga på, typ en klocka med loggan... hur ofta använder jag den tror du?! ;-)

Kram igen

Anonym sa...

Hej gumman! I år har faktiskt jag fått bestämma vad vi ska ge till våra anställda.. och jag har valt ute en "delfin"... låter knäppt...men den är helt udnerbar...det är alltså ett massageverktug som är formad som en delfin... finns i rödd, blått siler och svart... http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.geschenke-welt.eu/images/product_images/thumbnail_images/65_0.jpg&imgrefurl=http://www.geschenke-welt.eu/index.php%3Fcat%3Dc4_Massage---Erholung.html%26XTCsid%3D982f4da9774c05de680d9171eaf547aa&usg=__SFKcaixu4TXL0d7t65Pt_t3nmRk=&h=113&w=150&sz=3&hl=sv&start=15&tbnid=ueTVjWCvvIOxRM:&tbnh=72&tbnw=96&prev=/images%3Fq%3Dmassage%2Bdelfin%26gbv%3D2%26hl%3Dsv
Vi betar 320 :- styck för dem...