fredag 21 november 2008

Den som väntar på nåt gott....

... väntar allt för oftast väldigt länge!

Vi väntar smått i släkten. Det är brorsan och hans tjej som ska få sig en ny familjemedlem. Det beräknade förlossningsdatumet är om 4dagar och vad vi har väntat sen!! Hemska tanke ifall hon måste gå över tiden....:-/

Varför får man ett förlossningsdatum?! Och varför får man nästan alltid höra att man nog får förtidigt?! Hade det inte räckt med att få veta ex oktober/nobember eller november/december. Då skulle en ynka liten dag inte kännas så betydelsefull och besvikelsen skulle inte vara så stor ifall den dagen passerades. Det räcker väl med att mödravården vet. Eller?

Jag gissar på en tjej iaf :-)
En liten söt tös med mycket mörkt hår.
Ta och kom ut nu - vi längtar efter dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Ang din kom. inne hos mig, så måste jag säga att jag också säga att jag varit inne på att måla den svart. Det eller vitt kommer det bli.

Ha en bra helg!
Karin
Theasrum.blogg.se

Anonym sa...

Jag ska se om jag kan få tag på receptet!
Kram