tisdag 16 september 2008

Pricktest


Jag har precis kommit hem från ett pricktest för test av olika allergier. De konstateranden som gjordes gav mig ingen större chock. Det var ungefär som jag trodde. Kraftigt allergisk mot katter och gräs (ja det har jag märkt) därefter kom björk och hund (*hm* men inte tänker jag göra mig av med min favoritvovve för det inte!!!) och sist kom häst - men det var ypperlig liten reaktion.

Den största förändringen jag tänker låta göra här hemma är att flytta ut hunden ur sovrummet. Ingen bra ide att ha henne sovandes där tyckte sköterskan. Även fast vi aldrig har henne i sängen så varför utmana ödet liksom?? Hon får sin plats strax utanför istället. Hoppas hon går med på det efter 8år....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen oj... visste du innan att du var allergisk eller har du bara misstänkt det länge?

Mamma sa...

Anna: Jag har haft mina misstankar de senaste åren. Framförallt mot gräs och pollen.... mot katt också men inte mot hund. Men det är bra att fått det svart på vitt. Kram