måndag 1 september 2008

Bästa samtalet på läääänge!

Här går jag hemma i mjukbyxor, tjocksockar och fleecetröja..... ute är det fint väder idag men min kropp säger: "klä på dig... jag fryser". Mitt i ingenting så ringer min mobil och på displayen står ett obekant nummer.....
Min första tanke är - Försäkringskassan! jaha... nu godkänner de inte min sjukskrivning!!!!!!!
Men i andra sidan av samtalet befinner sig världens bästa Anna som jag träffat via Familjeliv för....*funderar*.... LÄNGE sedan. Vi har under alla år inte pratat med varandra en enda gång. *skrattar*.... mailat, facebook (när jag äntligen loggade in mig där!) och till och med SMSát men aldrig hört varandras röster. Dagens IT-värld :-)
Tack snälla Anna att du ringde! Isen är bruten och vi kommer med all säkerhet att ta till "livesamtalen" igen :-) Och tänk när vi äntligen ska träffas in real life.... hur coolt blir inte det!

Har du samma mobilnummer? Skicka ett SMS så jag vet.

Vilken rolig överraskning. Bästa dagen den här veckan :-)
Kanske nån fler Fl-kompis som vill överraska?...... :-) Sara och Petra behöver inte alls känna sig utpekade :-)

Kram på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det inte vart nåt "allvarligare". Ja låten är helt underbar:) Vi gifter oss den 15 nov, snart bara 2 mån kvar:) Ha en underbar dag! Kram

Anonym sa...

Jag är så glad för att jag "tog mig mod"... så ärligt att äntigen få höra din röst!
KRAAAAAAM!!!!

Petra sa...

Coolt! Såna människor gillar vi. =) Klart jag ska slå en signal en dag nu när du bevisligen inte tror att man är en stalker då, haha! ;-)
Har du samma mobilnr som förra året?

Sara sa...

Hej gumman! Härligt att få ett sådant samtal! Jag lovar att ringa endera dagen för att försöka överaska dig... (måste bara få ditt nummer först!)
Hur går det för dig i hemmets vrå? Hur mår du???

Stor kram,

Sara