onsdag 4 juni 2008

Behöver gå i hjärngympa

*gapskrattar* Sitter här vid mitt skrivbord på jobbet och är lite missnöjd med underkläderna. Jag var hem en snabbis på lunchen och kunde inte låta bli att snabbprova. Den satt lite konstigt och jag fick inte till formen riktigt. Men tänker: Om någon hjälper mig med snörningen bak så blir det nog bra.
Nu när jag tittar på bilden från mitt tidigare inlägg - den med bilden .... så ser jag att jag provat den upp och ner! :-)
Jag trodde de där banden var avtagbara för att kuna bära den axelbandslöst. Men nu ser jag ........... att de ska ju användas till stay-up´sen! *skrattar*
Den lär nog sitta bättre vid provning nr 2 :-)
Alltså: Brud-disträ är en faktum!

1 kommentar:

Sara sa...

*skratt* det kommer nog att bli perfekt när du sätter på dig den rätt... ;-)