onsdag 20 augusti 2008

Onsdag - mitt i veckan

Så var jag 348kr fattigare efter gårdagens hemmaparty. Många fina saker visades och massor med ljus och dofter. Jag föll för två svart-vita klotljusstakar och ett tillhörande fyrkantigt fat samt en massa votivljus. Egentliten blev summan betydligt högre men som värdinna fick jag rabatt samt en summa att handla för då mina gäster handlade för en sammanlagd specifik summa. *glad*
Jag har försökt finna produkterna på nätet men *hm* kanske har de ingen hemsida..... ??

Jag skulle vilja ha en sån där räknare som räknar hur många som besöker min sida. Hur får man tag i en sån?
En besöksräknare.
Någon som vet............
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Morning vännen... kolla denna länken så kan du se http://www.easycounter.com/se/... eller så reggar du dig på TBI... Tailsweep... dom uppdaterar varje vecka..
I morgon blir det åka av..det är då vi far iväg på roadtrippen...
Jag har oxå gjort slut på pengar på ljusparty...DYRT!! Men luktar sååå gott!!!
Kram!! jag är ledig i morgon! Fått mitt sms eller??? Maila ditt nummer igen annars så får jag se vad som är fel.

Kram