tisdag 19 augusti 2008

70-talsfesten

En mycket trevligt rolig fest blev det i lördags.
Allt från maten och kräftorna till trubadurerna till DJ´n till alla glada människor vi känner.

Ikväll har jag det stundade Ljuspartyt. Känner mig inte alls det minsta intresserad och tycker mest att det ska bli jobbigt med en massa människor hemma hos oss. Jag brukar tycka så när jag irriterar mig över ogjorda projekt hemma. *rynkar näsan*
Men Rom bygdes inte på EN dag och tydligen inte vårt hus heller.
(eller ..ja, huset är ju byggt men jag menar såklart renoveringen)
I min hjärna pågår en konstant renovering av vårt hus men så mycket längre än så blir det inte. Tid och pengar är vad som sätter stopp i själva agerandet. Surt!

1 kommentar:

Petra sa...

Åh vad jag känner igen mig i det där med renovering inne i huvudet! =) Eller, aah, du fattar vad jag menar hihi!