onsdag 19 september 2007

Hemligt

Finns det nåt värre än när någon säger...
"Åh jag vet nåt roligt .... men jag får inte säja nåt"
Och så ser de sådär skitglad ut som om de håller på att spricka.
"Men håll det för dig själv då" - har jag lust att svara då.
Oftast vet jag inga hemlisar.
Jag jobbar och tar hand om barnen. Thats it!
Men de hemisar jag VET de håller jag hårt gömda i hjärtat.
Sluter in dom som en mussla. :-)
Hemlisar är ju nåt som inte får/ska komma ut.
Vissa aldrig någonsin. Andra efter en tid.
Men det är oftast sånt som är betydelsefullt/förödande för de berörda.
Respekt måste gå före skvallerpressar.

Och vad ville jag med detta inlägg nu då?
Inte vill jag påpeka att jag vet nåt som jag inte får berätta om förränn om två veckor i allafall.
*SMILE*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag nyfiken!!
Svar till Tina: Visst är fatet fint?! Jag vet inte varifrån fatet kommer. Det står säkert på undersidan, men just nu kan jag inte vända på det.

Mamma sa...

junitjej: *s* :-)
Fatet är kanonfint. Meddela gärna då fatet går att vända på. :-D

Sara sa...

Åhhh så nyfiken jag blir... Berätta mer sen! :-)
Såklart det är jag som kommenterar och bloggar här jag med. :-) Har länkat till din blogg, vilket jag hoppas är ok!
kram //Sara

Mamma sa...

sara: Självklart! Jag har länkat till din med :-)