fredag 14 september 2007

Oroväckande märke

Igår när A tar av sig tröjan så har han ett röd-lila märke på överarmen.
"Shit - vad har hänt" utbrister jag.
"Jag vet inte..." svarar han.
"Men det måste du väl komma ihåg. Gör det ont?"
"Nä... eller ja lite" Han ser lika förvånad ut som jag.

Kvällen passerar och jag får inte klart för mig vad som hänt.
Inte hade han det på morgonen iaf. Det är jag SÄKER på.

I morse frågar jag igen.
"Men du... är det någon som sugit eller provat bita dig där?"
"Vadå? Menar du ett barn.... eller en... fluga?"
*va?!?!?!*
"En fluga" fortsätter jag. "Inte kan väl en fluga ha gjort det där. Är det kanske du som gjort det?"
"Inte når jag dit med min mun." Och så vänder han huvudet mot märket och det matchar exakt. :-)
"Men det är ju du som gjort det." Säger jag och ler.
Då ler han tillbaka.
"Ja... det bara blev så när jag sög där"

Men aahhahaha...... Hjärtat du ger mig ju magkatarr!
:-)

Inga kommentarer: