fredag 7 september 2007

Fredags-shopping

Vilken härlig dag! Har haft en snabb-shopping med mamma idag.
Jag fann det jag behövde - och lite till.
Barnen har dagisfotografering till veckan och kommer nu att glänsa framför kameran i fägerna svart-vitt-rött.
Mitt bland alla klädgaljar på Kapp Ahl så drogs jag till en tunika som jag bara MÅSTE köpa till dottern. Ha-begär till 100%.
Storlek 110/116??
Som tokig: Leta leta leta ...........
- YES! :-)
Alldeles efter mig var det en mamma som tog precis samma tunika! Inte för att jag vet om hon behövde/tog samma storlek - men ändå! TUR jag hann! ;-)
Jag fann även ett par passande röda jeans till men där tog det stop. Storleken - Slut! . Typiskt!
Men jag resonerar som så att det är ju bara upptill som syns.... ;-)
Gruppbilden tas ALLTID utomhus så till den bilden måste jag se över ytterkläderna. EJ ATT GLÖMMA!
Det blev även en tröja, vantar x2 samt en mössa till sonen.
En kjol till dottern+ tunikan då.
Samt 2 små mössor till kusingrabbarna som fyller 1 år på söndag!
Jag är nöjd!
Inte helt nöjd förståss....
Fann ju inget till mig själv.....*hm*... men hur ofta händer det då?
Så- jo jag är nöjd!

Inga kommentarer: