torsdag 10 juli 2008

Idag går jag på kryckor

Idag är det synd om mig!
Föll i en trappa här på jobbet igår
bärandes en medelstor låda.
Självklart bar mina fötter på en klacksko
vilket resulterade i (vad jag tror) en rejäl vrickning.
Ingen grundligare undersökning har gjorts då jag tycker mig ha läget under kontroll. (*hm) Bruten är den då iallafall inte, möjligen en spricka men definitivt en rejäl vrickning.
Lagom bra start inför min semester som börjar i övermorgon.
Tack för den!

Lådan jag bar på... vad innöll den??
Jo den efterlängtade kaminen!
Äntligen!
****G-L-A-D****
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

TinaH; Så bra att du gillade idén! Du, det finns ju "panelgardiner" också som man kan hänga bakom varandra och dra åt sidan. Vet du vilka jag menar? Lite bredare är dom. Man sätter dom på småskenor som fästs på den stora skenan.

Lycka till! =)
/Malin

Anonym sa...

Åh så kul!! Fota o skicka resultatet till mig!!
Inte kul med kryckor nu... men det brukar ju gå över på någtra dar, hade var värre om du brutit den!
Jag har en grej till dig...startade en helt ny blogg idag..den är rumsren..så den kan du få adressen till om du vill ;-)
http://blogg.aftonbladet.se/24765
Puss!! /anna

Sara sa...

Nämen Tina kryckor och vrickad fot, vad är det för nåt så här inför semestern... stackars stackars dig. Hoppas d går över fort. Försök att röra på foten så mkt som möjligt så att du itne stelnar o får mer problem...

Hur länge blir ni i Gävle? På furuvik har de startat med boende i gamla tågvagnar har jag sett, då bor man på området... Annars vad gäller campingar så finns det en camping som jag har hört e bra i Engesberg (norr om Gävle) vid kusten. Jättefint där ute på norrlandet! Fina miljöer och fina bad. Finns en riktigt bra fiskerestaurang därute, wahlströms fiskekrog (tror hemsida finns, så sök på wahlströms) Inne i stan finns "Church street saloon" som är en toppen restaurang där man får kasta jordnötsskal på golvet... :-) Brukar vara poppis!
Missa inte: Högbo Bruk i Sandviken - lekplatser, badplatser, minigolf mm Jag är uppvixen där, o det är fortfarande ett av mina favvoställen!
Fortsätter ni förbi Furuvik kommer ni till Gävles riviera - Rullsand (Långsand). En riktigt härlig sandstrand - där finns även camping!
Kram kram

Petra sa...

Men herregud! Din stackare! Och precis innan semestern med....