fredag 27 juni 2008

Jag behöver en shoppingtur

Jag har ett stort ha-begär efter Åhléns just nu.
Jag har inspirerats massor av flera bloggare som
handlat på just Åhléns
att jag snart s.p.r.i.c.k.e.r om jag inte får mig en runda där.
(faan för att vi saknar även den kedjan här *grrrr* - måste ju åka 5mil till närmsta butik)
Bla vill jag inhandla en sån där porslinsgroda med kungakrona!
Närmare bestämt en vit med guldkrona.
Kolla in:
http://inspirationsdesign.blogg.se/2008/june/lite-tradgardsnytt.html
De där prydnadsbollarna som syns i länken oven kommer även flytta hem till oss
- om jag hinner få tag i några.
.

2 kommentarer:

Sara sa...

Hej på dig. Önskar oxå mig iväg till en shoppingtur, helst med obegränsade tillgångar... ;-)

Hoppas att du o familjen får en härlig härlig helg.
Vi hörs! Kramis kramis

petrified in pink (Petra) sa...

Förstår att du har ha-begär efter Åhléns, de har ju så mycket fint! Jag kan intyga att grodan är mycket fin i verkligheten men då jag redan har en i trädgården så fick den stanna kvar i affären för tillfället.