torsdag 12 juni 2008

Här kommer några bilder....

Kyrkan

Ringarna som är en stjärnbild av Tvillingarnas tecken. Inom datumramen för tvillingarnas tecken så är vi både förlovade samt vigda. :-) We love them!Medans våra gäster minglade vid festlokalen så myste vi tillsammans hela familjen efter vigseln. En picknickkorg med lite av varje smått och gott hade vi fått med oss. Bla dessa utsmyckade små drycker:
(varför inte min är uppdrucken?
Jag gick på Asti´n direkt istället :-) )

Våra favours som tog mig en evighet att vika, limma och knyta. Men det var de värda. Det hade inte alls kännts likadant ifall de varit köpta. Med på bilden är även mitt lilla bling-blong. Mitt gnistrande J. :-)Visst ser det häligt ut med så många tillsammans.... närmare bestämt 80st.

Sist ut är brudskorna. Fyndet från Ellos som satt som gjuten på min fot. Jättesköna! Denna bild är tagen dagen efter... med färgstänk av både svart och grön.
"Var det verkligen nya" var min svärfars kommentar dagen efter.

Fler bilder kommer med all säkerhet!

1 kommentar:

Petra sa...

Mer mer mer!!! Jag kräver. Basta. ;-)