torsdag 11 december 2008

Julshoppingtur

Efter gårdagens shoppingtur i Sundsvall så känner jag mig mycket lugnare. Det mesta är nu inhandlat och jag hann tillochmed slå in dom igårkväll. *LYCKLIG*

Idag är det luciafirande på dagis på eftermiddagen. Vår lilla piga har sovit med flätor i natt och liknar en ängel i den vita utstyrseln. Bara vingarna som saknas :-) Efter det ska jag med sonen på hälsosamtal hos skolsköterskan. Nytt och intressant.

Ikväll blir det lugna gatan hos oss. Egentligen skulle jag haft en scrapträff hos mig men jag varken orkar eller har tid så den har jag nyligen avbokat. Skönt! Det blir en kväll med mys och slapp i sofffan istället. Kanske bakar vi lussebullar efter middagen..... vi får se.

Igår besökte vi vår lille nya kusin. Det var inte första gången men varje tillfälle känns lika spännande. Tänk att han finns nu och är en del av släkten ..... Söt som socker är han och luktar GUDOMLIGT! Ååååh....... :-)

1 kommentar:

Sara sa...

MYYYYS med julshopping! Imorgon bitti tar jag med mig lillstintan, mamma och syrran till Stockholm - vi ska julshoppa, mysa på hotell, gå på skansen och junibacken... Ska bli hur mysigt som helst!!!

Hoppas du får en riktigt härlig helg. Kram!!!!