fredag 12 oktober 2007

Festblad

Jag är i full gång med att fixa festblad till svågern och svägerskans bröllopsfest.
Jättekul, pillrigt och krävande men åh så kul.

Den hemligehet jag hållit på en stund var just att de gift sig i hemlighet. Endast vi närmast glädjande var med under vigseln som hölls kyrkligt. Jättefint.
Festen blir om ett par veckor och då ska festbladen vara klara. Jag vill gärna ha dom klar i god tid. Det är nog mycket som är just "in i det sista".
Men jag har en bra överblick över hur resultatet ska bli.
Jag hoppas på det bästa! :-)

Alla tips mottages hjärtligt!
Hellst vill jag att de ska sticka ut lite och inte vara så himla traditionell. Fast en viss röd tråd måste det såklart följa.

Tackar på förhand!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yikes vilket ansvar, men kul också!

Sara sa...

Skoj! Vi har varit på en massa bröllopsfester och sparat på alla sång blad. Det är roligt om det står om alla som är på festen, om det nu inte är en liten tillställning där alla känner alla redan.
Festen jag ska på är min egen 30 års baluns, vi ska ha glitter och glamour/kändis tema... Supersvårt att få till, men roligt! :-)
Kram