måndag 5 maj 2008

Möhippan

I början av vårt planerande så ville jag så gärna att jag och J skulle dansa Dirty Dancing en stund in i valsen. För att skojja till det lite. Men det ville inte J :-)
Men min tärna hade tydligen lagt det på minnet och istället fick jag dansa det tillsammans med en duktig kille på möhippan. Först iförd träningskläder a´la 80-tal men sedan i fin klänning, skor, sminkad och med hårstylad. Musiken var prefekt och ljuset likså. Detta världssenuella framträdande har dessutom filmats och jag förmodar det kommer att visas på bröllopsfesten. :-)
Sedan bar det av till äventyrsbad med spa och relax. En stor härlig "picknick-korg" med div olika smaskigheter som sköljdes ner med dagens goda röda vin. Min svägerska fick dock (Du ser Petra - här använder vi oss också av ordet dock. Mycket användbart.) inget alkoholhaltigt eftersom hon bär på en liten knodd som är beräknad till november. *glad*
Sedan checkade vi in på hotell och efter omstyling och tillpiffning av samtliga så bar det av till resturang för en utsökt middag. *smaskens* Där fick jag min favorit - Tequila :-)

På hotellet fick jag även forma min favorit-sex-ställning av playdoodeg. De andra ville inte vara sämre utan gjorde några olika ställningar som sedan kommer ställas ut under festen och J ska då kunna lista ut vilken som jag gjort. *hm* Ärligt så tror jag att han kommer att få svårt. De andra svar mycket seriöst gjorda. Andra mer .... *söker det rätta ordet*... mindre seriösa men möjligen önsketänkande *hoho* Men ombyte förnöjer anser jag så.... så ja de flesta hade kunnat vara gjorda av mig. Vi får väl se om han gissar rätt.... :-)

Det blev inget hela-natten-festa-sönder-bruden kväll och det tackar jag för. Efter en helspäckad dag så var det här helt tillräckligt. Vi höll på att mista en av tjejerna på väg upp i hissen efter frukosten dagen efter. En ensam karl hade hoppat på samma hiss som oss och när han klev av en våning under våra rum så följde hon med.... men vi hivade in henne. Inga snedsteg här inte!

Möhippan blev jättemysigt lyckad och vi hade jätteroligt tillsammans. Bara längtan efter frukosten dagen efter var enorm då vi checkade in. Hotellfrukost ÄLSKAR jag! (och inte behöver man ta undan heller= BÄST!)

Ett oförglömligt minne.

3 kommentarer:

Petra sa...

Åååh vad jag önskar att jag hade kunnat vara med! Låter som ni hade skitroligt! =)

Sara sa...

Vilken mysig hippa!!! Låter verkligen skoj! :-) kram

Anonym sa...

Varför fick inte jag vara med...har du inte berättat för dina vänner om detta uddan vänförhållandet ;-)

Vilken underbar möhippa du fick! Precis så vill jag oxå ha det!
Har skrivit i inboxen på FL...
Puss